Seguretat viària i entorns escolars

𝙇'𝘼𝙟𝙪𝙣𝙩𝙖𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖

Mobilitat i espai públic

Seguretat viària i entorns escolars

Amb l'objectiu de garantir la seguretat viària als entorns escolars, especialment durant les hores d'entrada i sortida de l'alumnat, la Policia Local començarà una campanya de sensibilització per reduir els incompliments de la normativa de trànsit que s'han detectat de manera reiterada.

Els pròxims dies. Es recordarà la normativa i se sensibilitzarà la ciutadania sobre la importància del respecte a les normes de trànsit, sense perjudici de sancionar aquelles conductes més incíviques com l'estacionament en doble fila, l'ocupació de voreres o maniobres que posin en risc la seguretat de l'alumnat.

A partir de l'1 de març, sanció. Passades aquestes dues setmanes de sensibilització, a partir de l'1 de març es procedirà a la sanció de totes les infraccions que es detectin als entorns escolars.

Comptem amb la vostra col·laboració. La seguretat dels nostres infants és responsabilitat de tothom. Us demanem que planifiqueu l'arribada amb temps i que estacioneu correctament. Gràcies.


Ajuntament de les Borges Blanques

17 de febrer de 2026

Seguretat viària i entorns escolars